Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2017 16:52 - Хотелиерство
Автор: evtinistaiy Категория: Туризъм   
Прочетен: 296 Коментари: 0 Гласове:
0



 Тъй като това е един от най-важните елементи при настаняването, всеки гост от момента на влизането трябва да бъде приятно впечатлен - с усмивка, учти­вост, внимание. Служителите на рецепцията трябва да посрещат гостите прави и на всяка цена с поздрав. Ако не е известно какъв език говори гостът, поздра­вът е на български и след това се преминава на езика, на който гостът говори.

Акo не сте от София можe да отседнете в някой oт хотелите в центъра. На вaше разположение има, както евтина нощувка в София, така и луксозни хотели в центърa на града. Един от вaриaнтите е семеен хотел Далис,който сe намира на бул. България - мнoгo удобна локация. Това е eдин от евтините хотели в Сoфия за отсядане.

Ако служителите на рецеп­цията при посрещането извършват някаква друга дей­ност, то тя трябва да бъде прекъсната и обърнато не­обходимото внимание на госта. В случай, че служите­лят е сам или зает с обслужване на друг гост, той трябва в рамките на 30 секунди да кимне с усмивка на госта, да го поздрави и каже: “След минута ще бъда при Вас” (така гостът ще се почувства добре дошъл и желан). Гостът трябва да бъде изслушван с внимание, без да бъде прекъсван и да бъде гледан в очите, това показва уважение, добро отношение и откритост.




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evtinistaiy
Категория: Туризъм
Прочетен: 4811
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031